söndag 30 augusti 2009

Hello bloggen

Det va ett tag sen, men jag har inte haft tid att skriva och inte haft ork. Allafall i fredas på jumpan så hade vi dragkamp och mitt lag hade vunnit alla gånger sen skulle vi köra en gång till och då när vi hade börja dragit så släppte andra laget repet så jag landa med bakhuvudet på marken först sen brände jag mig från repet under armen så jag har haft ont i huvudet hela helgen så jag vet inte om jag har fått en liten hjärnskakning. För det är lite konstigt om man har ont i huvudet hela helgen liksom. Sen efter skolan på fredagen gick jag på stan med Julia,Vickan, Ammi och Anja, fast jag gick med Julia och Vickan mest. Sen när vi hade tittat typ 2-3 affärer så drog vi till coop tror jag de var och köpte nått sen gick vi ner till ån och tog det lungt. Det som inte var så roligt var att vi råka sätta oss vid ett fullo och självklart skulle han prata med oss, men vi gick sen så. Sen på lördagen så var jag på dop för min kusins son Devin. En riktigt söt unge (: och som vanligt så fika man och sånt efter sen drogs det till min moster tror ja det är( Ninna och Philip) :P och vi kanske var där typ 2-3 timmar i sigtuna. Sen rörde det sig hemmot för jag skulle bort. Baka lite och sånt sen drog jag och Vickan till Julia och där va Ammi och sen senare kom Albin och Anton. Vi sjöng lite och spela kort och sen titta vi på filmen "låt den rätta komma in" otroligt dålig film säger jag bara. Helt störd varen :P aja sen idag ska jag väl inte göra så mycket, ladda upp förs skolan "suck" aja, ha det så bra.
Och en sak jag glömde var att vi såg "Män som hatar kvinnor" i fredas och den var bra.

pusss























Devin och Joel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar