söndag 13 september 2009

Heeeej

Det va ett tag sen nu igen, hehe
Men i fredas så gick jag på stan med Malin C, Mattias och Amanda en liten stund och jag träffa Vickan och Ammi som va där med. Vi gick typ in i en afär och sen gick vi och åt, det blev hamburgare. Och efter det så fick jag dra för jag skulle hinna med sista bussen, som jag gjorde.
Sen i lördas så va det kulturnatten som sagt och det var ganska okej. De va väl inte så röj på slutet om man säger så :P men men ibland får man väl ta det lite lungt. Och idag så skulle viktoria och jag cykla till fotbollen och då stöter vi på en katt som ligger på vägen död, Och den som hade åkt på den hade inte flyttat på katten. Vilken idiot. Men Vickan ringer till sin mamma så hon kunde fixa det där. Sen så cykla vi till Julia för jag glömde min jacka som hon hade i sin väska igår kväll. Och efter det så cykla vi till fotbollen. Först va det A-laget som vann med 5-3 tror jag. Och sen efter det så va det B-laget som vann också tror jag, men med hur mycket vet jag inte :P Julia kom också lite senare. Och sen drog vi hem. Och nu snart så tror jag att jag ska ta lite glass. hah
aja ha en trevlig kväll.

Byeee.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar