fredag 21 augusti 2009

Fredag

Hello.
Äntligen fredag här. I skolan så har det vart bra förutom att jag hade rast två timmar ungefär. Sen senare åkte Mickan och jag till brantan för att lämna mina gamla böcker. Sen efter det åkte vi till stan och checka lite runt och jag visste redan att jag skulle köpa en tröja på gina, så det gjorde jag och Mickan köpte en halsduk och något mer tror jag, eller? sen lite senare gick vi till max och åt. Det var så otroligt gott :O haha sen har jag träffat otroligt många kompisar idag. Runt 6 tiden drog vi hemåt. Så nu gör jag inte så mycket, jag tänkte vart med bitchen=Vickan men hon säger att hon ska städa så det blir imorgon när det är american car show. Tack för en trevlig dag alla.

Om ni undrar något om mig eller nått så är det bara att fråga på, så svarar jag på det.
Om det inte går att kommentera här så är det bara att skriva på min bdb:Malinpallin.

Ha det bra, pussss





















Vickan och Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar