tisdag 18 augusti 2009

Skolstart

Hello.

Idag började skolan da. Det gick super faktiskt, det börja med att Louise och jag stog som två frågetecken inne i skolan. Sen kom det någon lärare och hjälpte oss så då fatta vi lite mera som sagt. Dagen flöt på ganska fort och vi fick ganska okej schema med så det är ju bra.
Imorgon börjar vi som vanligt så då får vi se hur det går, kommer säkert vara helt död när man kommer hem. Förresten så heter våran klass MP1C och det roliga var att en annan Malin jag känner från min förra skola börja i samma klass som oss. Så det var kul.
Och så har jag träffat Sara idag så det var trevligt. Men en sak som inte var trevligt var att det börja spöregna och jag gick fort för att komma hem till Louise så fort som möjligt. Men vet ni va hon gör då? jo bara för att jävlas så går hon sakta som har luva på sin tröja, jag hade kort tröja och ingen luva, men jag älskar henne endå. haha
aja ha det så bra, puss puss


Guc

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar