onsdag 26 augusti 2009

Shululu
Nu har jag fixat lite till min blogg igen och till http://louisejeanette.blogspot.com blogg så dom är snygga. Det värsta är att jag tror jag börjar bli sjuk och man vet ju inte vad för sjuk. Hostar som ett cp hela tiden och har ont i halsen sen börjar jag bli varm. Hoppas jag inte får dendära skiten nu. alltså svininflä... . för då blir jag ledsen :( . Denna dag har vart ganska rolig, dagen börja med att man åkte två bussar och båda bussarna fick jag stå och dom var så fulla bussarna att man nästan fick stå på varandra eller gjorde snarare. :P sen när man kom till skolan så var det först foto i två timmar eller nått. Sen lunch och senare datakunskap och som vanligt så gör vi typ inget på dom så det är ju skönt, fast det var mer en två timmar så de är ju inte lika kul. Men det roliga är att vi har ganska skön klass eller har, så det är ju bra (: Imorgon ska vi ha någon konstig dag så vi får väl se vad det blir XD alltså inte vanlig skoldag äre. Vi får lite sovmorgon jippi, men jag får gå upp samma tid :( Och igår gick min mobil sönder för den rammla ur min ficka på min tröja så jag är as arg. Köpte den i sommras liksom så, men vad ska man göra, jag kan inte spola tillbaka liksom. Men nu snart måste jag duscha sen kanske titta lite på tv och sen sova.
Ha det bra pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar