tisdag 22 september 2009

Hejsan alla (:

Denna tisdag har gått bra, dagen börja med att vi skulle vara i aulan sen blev det lunch och efter den blev det matte och svenska. Sen så har jag sovit i stan två dagar för att vi har sovmorgon.
Igår fika Louise och jag vid årsta, kommer inte ihåg vad det hete men men det var gott allafall :)
Men du blir det fortsättning av tisdag. Det är inte så mysigt väder idag ute direkt. Men allafall jag gick som vanligt hem till tommy och elin och ingen var hemma så jag fick vänta men som tur kom det en annan som skulle in i huset så jag kom in så men inte in i lägenheten så jag fick sitta på stengolv och vänta, DET VAR KALLT! Men sen kom Elin, så då fick man komma in allfall :P Sen ringde en gullig person till mig ;) Och prata lite (: Sen efter det kom mamma och hämta mig, för jag skulle på synkontroll för övningsköra. Sen efter det shoppa mamma och jag lite :) Och sist så åt vi på mcdonalds.
Men nu kommer någon bild på kläderna jag köpte (:

Ha en bra dag, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar