torsdag 17 september 2009

Hejsan alla ;)

Åååå, jag är så fest sugen helt plötsligt ;O Vill ut på stan med, så får se om jag åker till skolan imorgon och sen går på stan med vickan. Men allafall jag har typ vart sjuk hela veckan men jag har vart i skolan hela veckan förutom tors. Men just nu som jag känner så vill jag på stan, och jag är väl lite krasslig men vafan vill partaaaaaa :P Sen i svenska ska vi läsa våra böcker varenda dag, men jag orkar ju inte så det är inte så bra. hehe

Sen så kanske jag och Vickan ska börja på någon dans, alltså inte någon man dansar två och två, det ska va ungefär som jag la ut på facebook. Och jag är arg som fan för jag har fått massa finnar :O haha inte något ni vill veta direkt men vafan det är sååå fult :( Tur att det finns smink!
Nu är det väl typ ett halvår ungefär till jag blir 18 år, så jävlaaaa nice :D Dagens beteende är ganska konstigt fört är jag jätte trött så jag knappt skrattar och nu vill jag bara ut och sen är jag jätte glad haha :P okej det där lätt ju normalt men i morse titta jag på någon krigar film som va rätt okej och sen har jag bara tittat på tv och ätit :P
Sen på bussen i ons å va det någon parfym som lukta as gott tyckte jag, men sen har jag kommit fram till att det var mig själv som lyckta det, haha :P

Jag vill att denhära månaden ska ta slut så jag får mina pengar, har inga pengar nu ju,
Jobbigt läge liksom. ^^

Men aa nu hittar jag inte på något mera just nu så puss :P














Har inga bra bilder så ni får nöja er med en bild på Lauren och mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar