söndag 11 oktober 2009

















Här är en bild på mig utan smink.

Hej alla.
Det var ett tag sen nu igen, men i fredas så var jag på stan med Julia, Vickan, Elin och Malin Å. Ammi skulle egentligen med också men hon tog fel på dag. Men i lördas så åkte jag till släkten i sthlm och titta på Anna och Dannes nya lägenhet sen fira vi Louise som fyller 20år. Sen senare på kvällen drog vi hem och då satt jag mig vid datan men det var inte länge jag fick vara här för Ammi skrev till mig och sa att hon var hos Vickan och Julia var där med, så jag drog ditt. Vi titta på sverige och danmark. Fan va sur man blir alltså på sverige, men men vad ska man göra. Sen efter det var slut så skulle vi dra till Julia men det blev inte så, så vi stanna hos Vickan och sjöng lite singstar, haha. Det är j*vligt svårt att sjunga när man ligger på rygg ska jag säga. Men jag vann ändå, haha vem är bäst. Runt ett- två drog jag hem. När jag kom hem packa jag lite för idag ska jag till Louise och sova där en eller två dagar vi får se :) Jag måste göra en ny design med har jag glömt bort. Och en sak till är att det är globen snart igen, det är nice det.
Jag ska försöka skriva mera men det är svårt för jag har andra sider och jag orkar inte. Men ni får ha en toppen söndag så hös vi snart igen.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar