lördag 31 oktober 2009

LÖRDAG

Tjeeeenare,

Det va as länge sen. somsagt så vill jag byta blogg sida för jag fattar inte så mycket på bloggspot.
Just nu sitter jag hemma hos mig med Ammi och vi väntar på att Vickan ska godkänna att vi ska få komma till henne, men hon är lite trög som vanligt :) Idag har jag varit i Märsta och hjälpt till att flytta. Dom bodde förut på tredje våningen men det fanns ingen hiss så det blir jobbigt för min mormor och morfar så dom har flyttat till en annan lägenhet, och till våning 1 fast det är i samma område så vi gick fram och tillbaka och lämna saker, haha. I fredas var några hos vickan och hade det nice. haha. Imorgon ska jag provrida någon häst, så vi får se hur det går för det var ett tag sen jag red. Ja iallafall såå vill vi att födelsedagsbarnet ska riiiiinga osss nuuuuuuuuuuuuuuu!
ha en trevlig kväll bitches ;)

























Lirrrrar gitarr hos Vickan. Ammi spillde på mig ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar